Hjælp til Økonomi

Ofte stillede spørgsmål

Hvem er wizzcash.com?

wizzcash.com er et firmanavn i nødsituation Cash begrænset (ECL), firma nummer 07527455. Vi er autoriseret og reguleret af FCA-finansielle adfærd myndighed. ECL er en ansvarlig långiver og vi vil kun give dig et lån hvis vi føler, du er i stand til at betale det tilbage.

Hvilke lån kan vi give?

Vi leverer kortsigtede usikrede lån op til et maksimum af 1.000 kr til UK arbejdstagere. Vores mål er at løse nødsituation likviditet behov med en kortsigtet økonomisk overkommelig løsning. Processen er hurtig, nem og enkel som for hele tjenesten er online. Ansøgningsprocessen er ligetil og hvis det godkendes, penge kunne være på din konto inden for 60 minutter.

Er dette den rigtige lån for mig?

wizzcash.com indeholder en løsning til enkeltstående kortfristede likviditetsbehov. Vi forstår, at du kan bruge nødsituation kontanter til at betale en uventet regning eller en udgift, som du ikke havde forventet. Uanset hvad, kan vi hjælpe.

Hvilke kriterier skal jeg opfylde for at være berettiget til et lån?

Du skal udfylde online-ansøgningsformularen præcist, ærligt og i fuld.

Før du anvender, skal du sikre dig, at du opfylder de nedenstående kriterier:

  • Minimum 18 år
  • UK bopæl
  • Tage hjem et minimum af £750 pr måned
  • Britiske bank konto og hævekort kortet tilknyttet
  • UK mobile nummer

Hvor meget kan jeg låne?

Låne op til £1000

Hvor meget lånet koster mig?

3 måneders lån:
Vores rente er svarende til £24.33 pr. £100 per måned. Interesse er opkrævet af dagen, så de samlede omkostninger vil være afhængig af det præcise udtryk af lånet.

Lånet vil blive tilbagebetalt i lige store rater falder på din næste 3 dagstællende.

Hvis du vælger at tilbagebetale lånet tidligt bliver din samlede interesse mindre. Vi vil ikke opkræve et gebyr hvis du vælger at tilbagebetale lånet tilbage tidligt.

Hvornår får jeg penge?

2 timer eller mindre. Nogle banker tage længere så Tillad venligst op til 72 timer for penge til at nå frem til din konto.

Min arbejdsgiver kontaktes?

Vi er nødt til at kontakte din arbejdsgiver men kun for at kontrollere, at du arbejder der. Fortvivl ikke, vi vil aldrig videregive din låneansøgning til nogen du arbejder med eller for. Opkaldet er udelukkende at dobbelttjekke arbejde oplysninger du gav os. Skal vi nødt til at kontakte dig om en åben lån og vi er i stand til at kontakte dig via personlige kontaktoplysninger du har forudsat, at vi kan prøve og kontakte dig på din arbejdsplads. Endnu en gang vil vi kun bede om at tale til dig, og ikke sige hvorfor, eller hvor vi ringer fra.

Behøver jeg at sende dokumenter til dig?

Ansøgningsprocessen er 100% online.

I visse tilfælde kan vi anmode om sikkerhedskopiere dokumentation.

Hvad hvis jeg ikke succes med wizzcash.com?

I tilfælde af at du ikke er vellykket, vil dine oplysninger blive videregivet til et lån udbyder, der kan være i stand til at finde dig et egnet alternativ. Hvis du ikke ønsker at gå videre med denne indstilling kan du ikke indtaste eventuelle yderligere oplysninger og Luk vinduet.

Dine betalingskortoplysninger vil ikke blive videregivet til andre selskaber.

Hvad betyder repræsentant APR?

Dette er APR at wizzcash.com foregriber tilbyder 51% eller mere af vores gæster.

APR er et udlån industrien standard beregning, der ser på årlige afdrag omkostninger. Vores lån er for en periode på 3 måneder.

Kræver wizzcash.com en kredit check?

Ja, en kredit check er lavet som en del af beslutningen om at gøre processen. En række faktorer vil afgøre, om dit program er vellykket og kredit check er en af disse, hvilket er hvorfor det er vigtigt, at de oplysninger er nøjagtige.

Du låne til ethvert formål?

Nej, vi giver lån til akutte likviditetsproblemer og ikke som en langsigtet økonomisk løsning.

Vær opmærksom på at vi kan afvise lån, hvis vi har mistanke om ansøgningen ikke er en reel nødsituation. Ligeledes, hvis vi føler beløbet, der er uegnet til ansøgerens behov.

Hvad hvis min betalingskortoplysninger har ændret, eller hvis jeg har mistet mit kort?

Det er ikke et problem overhovedet, men vi bliver nødt til at modtage dine nye kortoplysninger over telefonen. Behage ikke email disse oplysninger til os.

Kan du ringe enten til os på 020 3740 7273 eller e-mail os med de bedste tid og nummer at ringe dig tilbage på – payments@wizzcash.com

Hvis du ikke har modtaget dit nye kort, kan en direkte bankoverførsel foretages på samme måde du ville gøre enhver anden online overførsel. Du kan kontakte os for bankoplysninger for at overføre penge til – payments@wizzcash.com

Kan jeg ansøge selvom jeg ikke har god kredithistorie?

Ja, du kan, men husk vi bruger en række faktorer og kontrol under vores beslutningstagningen, og hvis du har en dårlig kredithistorie det godt kan påvirke den endelige beslutning. Hvis vi afvise din ansøgning på grundlag af henvisning kreditkontrol, vil vi informere dig om dette faktum og give dig med kontaktoplysninger kredit reference agenturets pågældende som krævet ved lov.

Vil et wizzcash.com lån påvirke min kredithistorie?

Når du tilbagebetale lånet, vil din kredithistorie blive opdateret, bekræfter, at du har afgjort dine lån til tiden og det er sandsynligt, at gøre dig til en mere troværdig udlån proposition til andre låneinstitutioner. Men hvis du er i stand til at dine afdrag til tiden, vil det påvirke din kreditværdighed og gør det sværere at få kredit i fremtiden.

Hvordan skal jeg betale tilbage mit lån?

Vores lån er tilbagebetalt i 3 lige store rater over en periode på 3 måneder. Vi vil indsamle tilbagebetalinger fra dit betalingskort konto automatisk hver måned om morgenen af din løndato, normalt den sidste arbejdsdag i måneden.

Kan jeg betale mit lån tilbage tidligt?

Ja. Alt du skal gøre er gå til ‘min konto’ og følge de enkle instruktioner om hvordan man laver din betaling. Du vil ikke blive opkrævet gebyrer for tilbagebetale deres lån tidligt og du vil ikke blive opkrævet renter til den tid, du ikke har lånet.

Hvad sker der, hvis jeg ikke kan tilbagebetale lånet på forfaldsdatoen?

Vi forstår, at nogle gange begivenheder opstår der kunne forhindre dig i at tilbagebetale lånet på de angivne datoer. Vi kan aftale, under visse omstændigheder og med forbehold af anvendelsen af vores ansvarlige udlån kriterier, at tilbyde dig en tilbagebetaling plan om at gøre det lettere at betale saldoen på dit lån. Vi vil ikke opkræve et gebyr for dette. Dog skal du også huske på, at forlænge lånet kan betyde, at du vil ende med at betale mere, end du oprindeligt aftalte at tilbagebetale. Du bør kun finde anvendelse for at udvide dit lån som en sidste udvej, hvis du oplever økonomiske vanskeligheder. Det er derfor vigtigt at oplyse os om dine trængsler omstændigheder ved at logge ind på din konto så snart du indse, at du ikke kan opfylde tilbagebetalingen. Vi vil spørge, hvor meget du har råd til at tilbagebetale og for interessen, skal tilbagebetales inden de udsteder en forlængelse for lånets tilbagebetalingsperiode. Vælg en ny dato, når du agter at tilbagebetale lånet. Din nye lånebeløbet vil blive vist. Vi vil gøre så meget som vi kan for at tage hensyn til din situation og forsøge at hjælpe dig så meget som muligt.

Copyright 2018 tilhører Laaninfo.dk